Publisert av: Tone Eli Moseid | 4. februar 2011

Enda en blogg, men også litt mer

På denne bloggen finner du en del om Tone, og du finner innlegg spesielt om bibliotek og om slektsforskning, som opptar mye av min tid nå for tida. Jeg har flyttet «Fortellingen om onkel Jens» hit. Det er et kapittel for seg, i grunnen. Denne oppgaven i lokalhistorie, om utvandringen til USA fra Enebakk publiserte jeg opprinnelig på den gamle hjemmesiden min på online. Husker dere det? home.online.no/tilde…etellereannet/..og så noe mer   Men da jeg skulle gjøre en liten korrigering av kontaktopplysninger, oppdaget jeg at online-domenet i grunnen hadde råtnet på rot. Jeg endte opp med å laste ned et gammelt ftp-program, bare for å slette alt som lå på det gamle online-domenet. Et gufs fra yngre steinalder.

Jeg kommer ikke til å ha tid til å legge inn blogginnlegg her ofte. Men av og til glimter jeg til 🙂


Legg igjen en kommentar

Kategorier